AIG Asiakaspalvelu:       

Asiakaspalveluumme voit olla yhteydessä, mikäli tarvitset apua korvaushakemuksen tekemisessä tai haluat tietää enemmän vakuutuksesi sisällöstä.

 

Puh: +358 203 50550, avoinna arkisin klo 9-21 ja lauantaisin klo 10-16 

S-posti: travelguardfinland@aig.com

 

Korvaushakemukset:

Korvaushakemuksen voit lähettää alla olevaan osoitteeseen: 

AIG Korvausosasto 

AIG Europe Limited sivuliike

Kasarmikatu 44 

00130 Helsinki

      

Hätätilanteet:

Matkahätäpalvelu SOS International A/S (24 h)

Matkahätäpalveluumme voit olla yhteydessä matkalla tapahtuvissa hätätilanteissa, vakavissa sairaus - tai tapaturmatilanteissa. SOS International tarjoaa ympärivuorokautista apua vuoden jokaisena päivänä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Ottaessaan yhteyttä SOS Internationaliin vakuutetun tulee ilmoittaa, että hänellä on vakuutus AIG Europe Lmited sivuliikkeeltä ja antaa lisäksi seuraavat tiedot: vakuutetun nimi, osoite, puhelinnumero ulkomailla ja vakuutustodistuksen numero.

       

SOS International AS 

Kööpenhamina, Tanska 

Puhelin: + 45 7010 5054 

Faksi: + 45 7010 5056 

Sähköposti: sos@sos.dk

 

Asiakaspalautteet

Panostamme erityisesti asiakaspalvelumme ja korvauskäsittelymme laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (Katso yllä Yritys- ja Henkilöasiakkaiden asiakaspalveluiden yhteystiedot). Mikäli olet tyytymätön saamaasi korvauspäätökseen, ota ensin kirjallisesti yhteyttä korvauskäsittelyyn (finlandclaims@aig.com).  

 

Kuluttajariitojen vaihtoehtoinen riidanratkaisu

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINE (www.fine.fi) antaa maksuttomia neuvoja ja ohjeita vakuutussopimuksen soveltamisesta. FINEn Vakuutus- ja rahoitusneuvonta ja vakuutuslautakunta antavat myös ratkaisusuosituksia riita-asioihin.

 

Voit olla yhteydessä myös Kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi), josta saat maksutta tietoa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua riitatilanteessa. Myös Kuluttajariitalautakunta (www.kuluttajariita.fi) antaa ratkaisusuosituksia riitatilanteissa. Kuluttajaneuvontaan tulisi aina olla yhteydessä ennen asian viemistä Kuluttajariitalautakuntaan.

 

Mikäli haluat tehdä reklamaation verkkokaupasta ostamastasi vakuutuksesta, voit käyttää myös Euroopan komission Online Dispute Resolution -lomaketta

 

Palaute

Otamme vastaan mielellämme palautetta sivuston käyttäjäkokemuksista. Jos sinulla on kommentoitavaa tai ehdotuksia, lähetä sähköpostia osoitteeseen travelguardfinland@aig.com