Asiakaspalvelu

Henkilöasiakkaat

Puh. 0203 03456
Vahinkoilmoituksen voi tehdä myös verkossa.
Sähköposti: asiakaspalvelu@aig.com
Avoinna: ma – pe klo 9-21 ja la klo 10-16

Puhelun hinta 0203-alkuisiin numeroihin Suomesta soitettaessa 1.1.2024 alkaen on normaali matkapuhelin- tai paikallispuhelumaksu. Tarkemman hinnaston löydät täältä.

Henkilöasiakkaan vakuutuksen irtisanomisohje.

Yritysasiakkaat

Puh. 0203 03456  (asiakaspalvelu)
Fax. 0207 010 170
Sähköposti: finlandbrokerdesk@aig.com
Avoinna: ma – pe klo 9-17

Yritysasiakkaiden vahinkoilmoitukset:
Sähköposti: finlandclaims@aig.com
Puh: 0203 03456  (asiakaspalvelu)

Saitko puhelun numerosta +358 45 7396 2621?

Se oli AIG:n robotti Antti, joka tavoitteli sinua liittyen e-laskun aktivoimiseen. Kyseessä on automaattinen puhelu, jonka aikana saat ohjeet e-laskun aktivoimiseksi. Mikäli soitat takaisin numeroon, kuulet nauhoituksen uudestaan.

Laitevakuutus

Asiakaspalvelu ja vahinkoilmoitukset:
puh. 0800 152 600
Vahinkoilmoituksen voi tehdä myös verkossa.
Sähköposti: laitevakuutus@aig.com
Avoinna: ma – pe klo 9-17 ja la klo 10-16
Irtisanomisohje.

Matkahätäpalvelu

Matkavakuutuksiin liittyvissä hätätapauksissa ota yhteyttä Matkahätäpalveluumme.

Osoite

Postiosoite

AIG Europe S.A. Suomen sivuliike
Kasarmikatu 44
00130 Helsinki

Asiakaspalautteet

Ota ensin yhteyttä meihin

Panostamme erityisesti asiakaspalvelumme ja korvauskäsittelymme laatuun ja asiakastyytyväisyyteen. Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi palveluun, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (Katso yllä Yritys- ja Henkilöasiakkaiden asiakaspalveluiden yhteystiedot). Mikäli olet tyytymätön saamaasi korvauspäätökseen, ota ensin kirjallisesti yhteyttä korvauskäsittelyyn (finlandclaims@aig.com).  

Kuluttajariitojen vaihtoehtoinen riidanratkaisu

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINE (www.fine.fi) antaa maksuttomia neuvoja ja ohjeita vakuutussopimuksen soveltamisesta. FINEn Vakuutus- ja rahoitusneuvonta ja vakuutuslautakunta antavat myös ratkaisusuosituksia riita-asioihin.

Voit olla yhteydessä myös Kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi), josta saat maksutta tietoa kuluttajan oikeuksista ja sovitteluapua riitatilanteessa. Myös Kuluttajariitalautakunta (www.kuluttajariita.fi) antaa ratkaisusuosituksia riitatilanteissa. Kuluttajaneuvontaan tulisi aina olla yhteydessä ennen asian viemistä Kuluttajariitalautakuntaan.

Mikäli haluat tehdä reklamaation verkkokaupasta ostamastasi vakuutuksesta, voit käyttää myös Euroopan komission Online Dispute Resolution -lomaketta.