Jos et ole tyytyväinen saamaasi korvauspäätökseen tai palveluun, olethan yhteydessä ensin meihin.
AIG Europe S.A. sivuliike
Kasarmikatu 44
00130 Helsinki
Kuluttajille: 0203 034 56
Yrityksille: 0207 010 100
Kuluttajille: asiakaspalvelu@aig.com
Yrityksille: finlandbrokerdesk@aig.com
Jos et ole tyytyväinen korvauspäätökseen, ota ensin yhteyttä päätöksen tehneeseen korvauskäsittelijään tai lähetä sähköpostia osoitteeseen korvauspalvelu@aig.com (kuluttajille), finlandclaims@aig.com (yrityksille). Pyydämme sinua ilmoittamaan tapaus ja/tai vakuutusnumerosi sekä mihin olet tyytymätön.
Palvelumme ja korvauskäsittelymme laatu ja asiakastyytyväisyys ovat meille ensiarvoisen tärkeitä. Otamme kaikki asiakasvalitukset vakavasti ja haluamme varmistaa, että korvauspäätösten muutoksenhaku tai muu asiakasvalitus ratkaistaan nopeasti, oikeudenmukaisesti ja asianmukaisen osaston toimesta.
Vahvistamme muutoksenhaun tai asiakasvalituksen vastaanottamisen 10 työpäivän kuluessa ja annamme vastauksemme 30 kalenteripäivän kuluessa. Jos emme pysty vastaamaan 30 kalenteripäivän kuluessa, ilmoitamme sinulle syyn viivästykseen ja milloin voit odottaa vastausta.
Jos et kuluttajana ole tyytyväinen vastaukseemme, voit ottaa yhteyttä myös seuraaviin ulkopuolisiin elimiin:
Porkkalankatu 1 00180 Helsinki
09 6850 120,
https://www.fine.fi/
Porkkalankatu 1 00180 Helsinki
09 6850 120,
https://www.fine.fi/tietoa-finesta/riita-asiat/nain-pyydat-ratkaisusuositusta.html
PL 5, 00531 Helsinki
029 505 3030,
https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/
PL 306, 00531 Helsinki
029 566 5200,
https://www.kuluttajariita.fi/fi/index.html
Yllä mainittujen elimien verkkosivuilla kerrotaan, missä asioissa voit saada niiltä apua tai neuvoja.
Olemme Luxemburgissa toimiva vakuutusyhtiö. Näin ollen, jos et kuluttajana ole tyytyväinen vastaukseemme tai emme ole vastanneet 90 päivän kuluttua, voit myös:
Jos haluat tehdä pyynnön CAA:lle tai jollekin Luxemburgin sovittelijaelimelle, pyyntö on toimitettava luxemburgin, saksan, ranskan tai englannin kielellä.
Jos olet tehnyt vakuutussopimuksesi verkossa, voit käyttää myös Euroopan komission online-riitojenratkaisumenettelyä (ODR), käyttämällä tätä linkkiä: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Et menetä oikeuttasi ryhtyä oikeustoimiin, vaikka olisit käyttänyt jotain yllä mainituista valituselimistä.
Lataa tämän sivun tiedot suomeksi >>
Download information in English >>